پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 181706
انتقاد از واردات خودرو توسط خودروسازان
تاریخ انتشار : 1394/03/18 09:37:49
نمایش : 1204
عضو انجمن واردکنندگان خودرو گفت: ورود خودروسازان بزرگ به حوزه واردات خودرو يکي از چالش‌هاي شرکت‌هاي واردکننده خودرو است. اين موضوع به نفع کشور نيست که يک شرکت توليدکننده خودرو به واردات اين محصول بپردازد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عضو انجمن واردکنندگان خودرو گفت: ورود خودروسازان بزرگ به حوزه واردات خودرو يکي از چالش‌هاي شرکت‌هاي واردکننده خودرو است. اين موضوع به نفع کشور نيست که يک شرکت توليدکننده خودرو به واردات اين محصول بپردازد.

حسن بيک‌محمدي در مراسم رونمايي از يک خودرو وارداتي با بيان اينکه گفته مي‌شود به دليل توقف واردات خودرو از سوي واردکنندگان متفرقه، امکان افزايش قيمت خودروهاي وارداتي وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به شرايط فعلي بازار اين اتفاق بعيد است.

وي با اظهار اين‌که مردم به دليل خوش‌بيني به نتيجه مذاکرات، خريد خودرو را تحريم کرده‌اند ادامه داد: بازار در حدي راکد است که بعيد است قيمت‌ها افزايش يابد. در حال حاضر نيز تمام شرکت‌ها با مشکل فروش مواجه هستند.

عضو انجمن واردکنندگان خودرو با بيان اينکه در هزينه‌هاي پايه واردات خودرو در سال جاري افزايش نداشته‌ايم، تصريح کرد: به عنوان مثال سال گذشته قيمت برگه اسقاط خودرو از 2.5 ميليون تومان به 4.5 ميليون تومان افزايش يافت اما در سال جاري قيمت آن کاهش يافته و به 3.5 ميليون تومان رسيده است که نشان دهنده کاهش بخشي از هزينه‌هاي واردات خودرو است.

وي ادامه داد: در حال حاضر رکود بازار و کاهش فروش از چالش‌هاي واردکنندگان خودرو در سال جاري است، بنابراين بعيد است که شرکت‌هاي واردکننده خودرو به دنبال افزايش قيمت باشند و شرايط فروش فعلي آن‌ها نيز بيانگر همين موضوع است.

به گزارش ايسنا، اشاره انتقادي اين عضو انجمن واردکنندگان خودرو به شرکت ايران خودرو باز مي‌گردد که يکي از محصولات رنو به نام کپچر را وارد کرده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html